po pokazie mody, fryzur i makijażu!

od sobotniego pokazu w Fabryce Ruchu minęło już kilka dni, ale mam nareszcie zdjęcia, więc pora na moją relację :)

na wstępie bardzo chciałabym podziękować wszystkim, którzy zaangażowali się w to przedsięwzięcie: DZIĘKUJĘ! szczególne podziękowania dla Oli, która udostępniła nam swoją Fabrykę Ruchu i dla dziewczyn, które wystąpiły w roli modelek. i oczywiście gratulacje dla fryzjerów i pań odpowiedzialnych za make-up - moje stroje przy Waszej fantazji wyglądały nad wyraz skromnie :))

ale takie właśnie jest a-dress - w bardzo prosty, neutralny i nienachalny sposób ma podkreślić dziewczęcość właścicielki sukienki !

jeszcze raz wszystkim dziękuję i gratuluję, cieszę się, że wszystko się udało i czekam na kolejną okazję do uszycia następnej serii :)

sukienki z pokazu: 

większość z nich to najnowsza seria3, czyli dresowe i niezobowiązujące sukienki, pasujące na każdą okazję. z założenia mają być to ubrania do noszenia na co dzień, ale z odpowiednią biżuterią, fryzurą czy butami na obcasie można spokojnie iść w nich na imprezę (sprawdzone!). w nawiązaniu do myśli przewodniej pokazu fryzur i makijaży karnawałowych, "Magia Nocy", pojawiły się także trzy sukienki typowo imprezowe. dwie z nich doskonale już znacie z poprzednich wpisów, a także galerii na fb - są to uszyte przeze mnie studniówkowe sukienki mojej córki. trzeciej, niebieskiej, nie szyłam ja, ale jest to również studniówkowa kreacja, tyle, że córki autora pokazowych fryzur.
sukienki z serii3 są wystawione na sprzedaż - większość jest już zarezerwowana, ale zainteresowane osoby zachęcam do śledzenia strony, bo w każdej chwili coś się może zmienić :)

wracając do samego pokazu, poniżej zdjęcia wykonane przez Piotra Pawła Pieklika - wybrałam tylko te, na których widać sukienki, a na całą resztę relacji zapraszam na stronę Studia Fotografii Foto-Celina.

"Magia Nocy"
Ola Ch., model A3

Ewa D., model B3

Aneta P., model C3 (z lewej)

Patrycja W., model D3 (z lewej)

Michalina K., model F3
Sylwia S., model G3

Dominika L., model H3

Kinga B., model J3

karnawałowe sukienki (czarno-złota i czerwona autorstwa a-dress)

Diana S. (a-dress)
Diana S. (a-dress)

Kinga K. (a-dress)

Kinga K. (a-dress)

Karolina R.

Karolina R.
a-dress x 3: ja i moje córki :)

dla wszystkich zainteresowanych sukienkami / fryzurami / makijażami / fitnessem :) / dobrym jedzeniem / zdjęciami, poniżej podaję linki do stron wszystkich osób zaangażowanych w organizację pokazu, a także inne relacje i zdjęcia krążące po internecie :)

- one-size-fits-all by a-dress: seria 3
- salon fryzjerski "Belek"
- gabinet kosmetyczny "Justyna"
- Fabryka Ruchu
- Cafe Kordegarda i Cafe Mała
- Studio Fotografii Foto-Celina
- Relacja z pokazu w Echu Dnia