one-for-one by a-dress: bluza no. 7

bardzo pracowity weekend za nami... pomimo ogromnego skupienia i przygotowywania serii do pokazu (zapraszam chętne modelki ! KLIK), znalazłam chwilę na dokończenie zaległych projektów. zrobiłyśmy też coś naprawdę wyjątkowego, ale o tym innym razem :)

jedną z rzeczy, które powstały w ciągu ostatnich kilku dni jest kolejna, siódma (szczęśliwa:) bluza pomysłu mojej córki - tym razem Madzi :) do tej pory Magda zajmowała się tylko, albo AŻ! moją stroną na facebooku i to ona jest głównym dowodzącym tego bloga, ale wczoraj zasiadła także do  maszyny - wielkie WOW! rośnie mi pokolenie wspólniczek :)

bluza uszyta jest z czarnego, dresowego materiału, a dekolt wykończony jest eko-skórą. cóż, eko-skóra rządzi ostatnio w mojej pracowni :)













kontakt:
adress.pl@gmail.com
http://facebook.com/pl.adress